PONUDBA

NAJSTNIKI 11 - 15 LET

PONUDBA ZA NAJSTNIKE, STARE OD 11 DO 15 LET

HIP HOP ZA ZACETNIKE
Na vajah hip hop stila sledimo novim smernicam, ki vkljucujejo koreografije na popularno hip hop glasbo, prav tako se dela na socialnem razvoju plesalca, saj se lahko hip hop pleše ali v paru ali skupini, kjer se plesalci družijo, razvijajo cut za delo v timu, se naucijo prilagajanja ter samodiscipline. Trening hip hopa traja uro in pol. Plesalci se najprej ogrejejo ter naredijo vaje za raztezanje, sledijo vaje za moc in koreografski del. Plesalci skozi koreografijo aktivno delajo na razvoju ritmicnosti ter muzikalicnosti, ki jo razvijajo s poslušanjem glasbe.

HIP HOP ZA TEKMOVALCE
V hip hop skupini je poudarek na kreiranju tehnicno in muzikalicno bolj zahtevne koreografije v hip hop kategoriji. Veliko pozornost usmerjamo na tehnicno postavitev plesalca, ki se doseže z raznimi vajami za moc, poudarjamo pomembnost splošne in plesne kondicije ter fizicne postavitve plesalca. Hip hop zajema vec razlicnih stilov vse od old school hip hop stila pa vse do new styla, kar pomembno vpliva na splošno plesno razgledanost plesalca. Dvakrat letno plesalci hip hopa pokažejo, kaj so se naucili na treningih. Svoje pridobljeno znanje nam pokažejo na letni produkciji, ustvarjalnost pa lahko izrazijo tudi na razlicnih tematskih ustvarjalnih delavnicah.

STREET DANCE SHOW ZA TEKMOVALCE
Skupina Street Dance Show zajema vec razlicnih zvrsti plesa, kar spodbuja plesno razgledanost plesalca. Kljub temu da je na vajah poudarek na hip hop glasbi, ne manjka tudi drugih zvrsti, ki poskrbijo za plesno razgledanost plesalca. Vaje temeljijo na koreografijah in na improvizaciji, ki pripomorejo pri samozavesti in samopodobi plesalca.

BREAK DANCE
Trening break danca poteka v sprošcenem duhu osvajanja novih elementov, ki so fizicno kar zahtevni, zato na treningih ne manjka kondicijskih priprav. Poudarek je na pridobitvi moci v zgornjem delu telesa ter na iskanju ravnotežja. Za krepitev telesa se izvajajo razlicne vaje, ki pomagajo pri osvojitvi raznih elementov. Po zacetnem delu treninga sledi še plesni del, ki temelji na prikazu raznih osvojenih elementov pod budnim ocesom trenerja.